• 25-03-2024, 17:35:43
    #1
    Bu gün sanayide arkadaşların yanına gideyim dedim oruc tutmuyolarmış mantar toplamışlar soba üsdünde kızartırken yakaladım

  • 25-03-2024, 17:36:39
    #2
    İftar öncesi hiç iyi olmadı bu görüntü
  • 25-03-2024, 17:37:14
    #3
    Helal etmiyeeem
  • 25-03-2024, 17:37:35
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İftar öncesi hiç iyi olmadı bu görüntü
    birde bana sor gözümün önünde yediler çok severim bu mantarı
  • 25-03-2024, 17:38:24
    #5
    hayirli ramazanlar çok güzel yemek sizden gizli olmadi böyle
  • 25-03-2024, 18:12:28
    #6
    Biraz da yanık motor yağı ile offf ne güzel gider be
  • 25-03-2024, 18:20:05
    #7
    Sanayide en güzel şeylerden birisi neresi abi burası söyle bizden ramazandan sonra çökelim
  • 25-03-2024, 18:21:11
    #8
    afiyet olsun
  • 26-03-2024, 03:29:50
    #9
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanayide en güzel şeylerden birisi neresi abi burası söyle bizden ramazandan sonra çökelim
    Hakanın dükkan