HaCKeW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türk Telekom Engellemeleri Hakkında.
24
●1.866
- 27-06-2009, 02:03:27çocuk p...su ve türk ***** videolar yasak bildiğim kadarıyla.DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2009, 03:02:55onlar bilinen ahlak dışı şeyler.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gizli çekim ve çocuklarla ilgili olanlar tabii ki engellenmeli.
ancak doğru düzgün birçok sitede engelleniyor, sadece ***** içerikten.
hatta girişinde 18+ uyarısı yapanlarda engelleniyor. - 27-06-2009, 07:11:29Eğer doğru düzgün bir siten engelleniyorsa bunu başvuru yaparak açtırabiliyorsunuz. Hatta geçende bu forumdan bir arkadşa ( nickini hatırlamıyorum , sitesini hatırlıyorum ) sitesine erişim engellenmişti ve başvuru yaparak geri açtırdı.DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2009, 07:50:27Konuyla alakası yok ama biraz daha seviyeli olman ii olacaktır bence.Ç.künün uzunluğu Gold uyeligine dayanıyorsa bunu bilemem.Ama bunun getirdiği cesaretle sen bu kelimeyi buraya yazabiliyorsan TK da istediği siteyi istediği sekilde kapatabilecek yetkiye ve güce sahiptir! Bunu sorgulamakta sana düşmez. Kurallara uyulduğu sürece kimse kimseye keyfe kader birsey yapmaz, yapmıyorda.DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2009, 20:50:09öncelikle gold üyeliği vs araya katıp saçma sapan konuşman tuhafıma gitti. bu forumda gold üyede normal üyede aynı derecede söz hakkına sahip endişe yapma.Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelelim ki ben kimseyi sorgulamıyorum, sorgulasam gider direk sorguladıgım yerle irtibata geçerdim. forumdakilerin görüşlerini almak istedim. tek huzursuz olan benmiyim dercesine.
Kurallara dayalı olduğunu söylüyorsun, bizde kuralları tartışıyoruz zaten.
***** niçin yasak olabilir ? herhangi şiddet vs eğilim içermeyenler.
Söyleniyor kapattıkdan sonra itiraz edersen geri açiyorlar.. yapıcak birşeyleri olmadıgından açiyorlardir. kural işte
madem geri açicaklar site düzgün, neden engelleniyor başta ?
Bence engellenen ***** sitelerde ayrım yapmıyorlar, ***** olması kapatılması için yeterli bir neden. - 27-06-2009, 21:28:30Üyeliği durdurulduTelekom kapatmıyor siteleri , Mahkemelerin emri sonuçta
- 27-06-2009, 21:43:04Üyeliği durduruldutelekom kapatıyor kardesim mahkeme karar verior telekoma bildiriyor telekom işine gelirse kapatıyor.simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bkz:facebook a kemal kılıcdaroglu dava acmıs kazanmıs mahkeme kapatma kararı vermiş ama hala kapatılmadı xD
güzelde oldu xD - 27-06-2009, 21:54:24Üyeliği durdurulduTelekomun öyle bir lüksü yok , yanlış biliyorsun. Öyle işine gelen siteyi kapatabilir,işine gelmeyeni kapatamaz vs yanlış düşünce.Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
