• 27-06-2009, 01:25:52
    #10
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurallara uyulursa kapatmıyor telekomünikasyon. Bana ait bir ***** siteyi defalarca bizzat şikayet ettim ama kapatmadı.
    ne kurallarıymış bunlar ?
  • 27-06-2009, 02:03:27
    #11
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kurallarıymış bunlar ?
    çocuk p...su ve türk ***** videolar yasak bildiğim kadarıyla.
  • 27-06-2009, 03:02:55
    #12
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocuk p...su ve türk ***** videolar yasak bildiğim kadarıyla.
    onlar bilinen ahlak dışı şeyler.
    gizli çekim ve çocuklarla ilgili olanlar tabii ki engellenmeli.
    ancak doğru düzgün birçok sitede engelleniyor, sadece ***** içerikten.
    hatta girişinde 18+ uyarısı yapanlarda engelleniyor.
  • 27-06-2009, 07:11:29
    #13
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar bilinen ahlak dışı şeyler.
    gizli çekim ve çocuklarla ilgili olanlar tabii ki engellenmeli.
    ancak doğru düzgün birçok sitede engelleniyor, sadece ***** içerikten.
    hatta girişinde 18+ uyarısı yapanlarda engelleniyor.
    Eğer doğru düzgün bir siten engelleniyorsa bunu başvuru yaparak açtırabiliyorsunuz. Hatta geçende bu forumdan bir arkadşa ( nickini hatırlamıyorum , sitesini hatırlıyorum ) sitesine erişim engellenmişti ve başvuru yaparak geri açtırdı.
  • 27-06-2009, 07:50:27
    #14
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi çükümüzün keyfinin kahyasılar sanki,
    Konuyla alakası yok ama biraz daha seviyeli olman ii olacaktır bence.Ç.künün uzunluğu Gold uyeligine dayanıyorsa bunu bilemem.Ama bunun getirdiği cesaretle sen bu kelimeyi buraya yazabiliyorsan TK da istediği siteyi istediği sekilde kapatabilecek yetkiye ve güce sahiptir! Bunu sorgulamakta sana düşmez. Kurallara uyulduğu sürece kimse kimseye keyfe kader birsey yapmaz, yapmıyorda.
  • 27-06-2009, 20:50:09
    #15
    Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakası yok ama biraz daha seviyeli olman ii olacaktır bence.Ç.künün uzunluğu Gold uyeligine dayanıyorsa bunu bilemem.Ama bunun getirdiği cesaretle sen bu kelimeyi buraya yazabiliyorsan TK da istediği siteyi istediği sekilde kapatabilecek yetkiye ve güce sahiptir! Bunu sorgulamakta sana düşmez. Kurallara uyulduğu sürece kimse kimseye keyfe kader birsey yapmaz, yapmıyorda.
    öncelikle gold üyeliği vs araya katıp saçma sapan konuşman tuhafıma gitti. bu forumda gold üyede normal üyede aynı derecede söz hakkına sahip endişe yapma.
    gelelim ki ben kimseyi sorgulamıyorum, sorgulasam gider direk sorguladıgım yerle irtibata geçerdim. forumdakilerin görüşlerini almak istedim. tek huzursuz olan benmiyim dercesine.

    Kurallara dayalı olduğunu söylüyorsun, bizde kuralları tartışıyoruz zaten.
    ***** niçin yasak olabilir ? herhangi şiddet vs eğilim içermeyenler.
    Söyleniyor kapattıkdan sonra itiraz edersen geri açiyorlar.. yapıcak birşeyleri olmadıgından açiyorlardir. kural işte
    madem geri açicaklar site düzgün, neden engelleniyor başta ?
    Bence engellenen ***** sitelerde ayrım yapmıyorlar, ***** olması kapatılması için yeterli bir neden.
  • 27-06-2009, 21:28:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Telekom kapatmıyor siteleri , Mahkemelerin emri sonuçta
  • 27-06-2009, 21:43:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telekom kapatmıyor siteleri , Mahkemelerin emri sonuçta
    telekom kapatıyor kardesim mahkeme karar verior telekoma bildiriyor telekom işine gelirse kapatıyor.

    bkz:facebook a kemal kılıcdaroglu dava acmıs kazanmıs mahkeme kapatma kararı vermiş ama hala kapatılmadı xD

    güzelde oldu xD
  • 27-06-2009, 21:54:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telekom kapatıyor kardesim mahkeme karar verior telekoma bildiriyor telekom işine gelirse kapatıyor.

    bkz:facebook a kemal kılıcdaroglu dava acmıs kazanmıs mahkeme kapatma kararı vermiş ama hala kapatılmadı xD

    güzelde oldu xD
    Telekomun öyle bir lüksü yok , yanlış biliyorsun. Öyle işine gelen siteyi kapatabilir,işine gelmeyeni kapatamaz vs yanlış düşünce.