• 28-02-2024, 23:08:18
    #10
    Yani 3 yıl 28inde kutlasanız ne olacak? 29 Şubat 4 yılda bir geliyor diye çocuğun 4 yılda bir mi yaş atlayacak? Sağlığı ile gelsin isterse 30 Şubat olsun..
  • 28-02-2024, 23:09:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tarihlere takılmayın hocam, Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 😊 Baba olmak duygusu çok farklıdır yarın anlayacaksınız, kız babası olma duygusunu da 3 yaşlarına geldiğinde anlayacaksınız😊
  • 28-02-2024, 23:09:28
    #12
    Brnimde 1.5 yasinda kizim var ilk gordugumde mutluluktan aglamistim rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin sizde her yil 28 nden sonra ki gunde kutlarsniz bence sorun cozulur hocam 😀
  • 28-02-2024, 23:09:35
    #13
    Masallah. Allah analı babalı büyütsün.
  • 28-02-2024, 23:10:44
    #14
    Allah analı babalı büyütsün
    Öncelikle sağlıklı olsun da doğacağı gün pek önemli değil hocam. Güne gelince şahsen bana da çok özel geliyor 29 şubat
  • 28-02-2024, 23:10:52
    #15
    Hocam millet eleştiriyor diye çocuğu bekletmeniz veya erken doğurmanız zaten olmaz. Önemli olan sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanız, isterse 10 yılda 1 doğum günü olsun
  • 28-02-2024, 23:11:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah hocam hayırlı uğurlu olsun inşallah.
  • 28-02-2024, 23:13:20
    #17
    Hocam doğum gününü 4 yılda bir kutlamak onun sağlığından ve mutluluğundan daha önemli değil bence. Allah analı babalı büyütsün, inşallah hayırlı bir hayatı olsun kardeşimizin 🙏
  • 28-02-2024, 23:13:49
    #18
    Sağlıkla gelsin inşallah.