• 27-02-2024, 21:12:36
    #10
    Ekonomi çok iyi ya. Neden böyle bir konu açtınız ki Kimsenin geçim sıkıntısı yok var diyenler yalan söylüyor...
  • 27-02-2024, 21:28:52
    #11
    Tanıdık kasabı aradım etin kilosuna 450 lira dedi, sürekli müşteri olduğum için, yoksa 500 liraymış, ramazan'da da zam gelecekmiş.