Ekonomi nasıl? Geçim sıkıntınız var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekonomi nasıl? Geçim sıkıntınız var mı?
10
●
304
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ekonomi nasıl? Geçim sıkıntınız var mı?
1
2
27-02-2024, 21:12:36
#10
Krom1
Ekonomi çok iyi ya. Neden böyle bir konu açtınız ki
Kimsenin geçim sıkıntısı yok var diyenler yalan söylüyor...
27-02-2024, 21:28:52
#11
D3LpHi
Tanıdık kasabı aradım etin kilosuna 450 lira dedi, sürekli müşteri olduğum için, yoksa 500 liraymış, ramazan'da da zam gelecekmiş.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler