Çok geçmiş olsun. Yaradan yardımcınız olsun. Birkaç ay önce anneme de göğüs kanseri teşhisi konmuştu. Neyse ki başlangıç aşamasında farkettiğimiz için tedavi olumlu sonuç verdi. Şimdi takibini yapıyoruz. Umarım siz de bir an önce atlatırsınız. Sayfayı da takip ettim.