En çok hangi platformda vakit geçiriyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En çok hangi platformda vakit geçiriyorsunuz?
18
●
378
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
En çok hangi platformda vakit geçiriyorsunuz?
1
2
3
18-02-2024, 22:08:41
#10
MythDev
Instagram ve R10
18-02-2024, 22:12:05
#11
DartkGandalf
Net r10. R10 da bağımlılık yapıyor. Biraz azaltmak lazım.
18-02-2024, 22:15:30
#12
Gelistirici
En iyisi sanırım
R10 ve YouTube
18-02-2024, 22:28:43
#13
Misafir
R10 ve twitter
orhansengun
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
18-02-2024, 22:37:22
#14
Haz
R10 / YouTube
18-02-2024, 23:16:49
#15
eyefive5
R10 daha sonra twitter
18-02-2024, 23:33:04
#16
Sazlon
Qui non proficit, deficit
R10.Net ve YouTube
19-02-2024, 04:07:09
#17
zerkalov
Aynı anda her yerdeyim vallahi 😊
19-02-2024, 15:11:28
#18
Celilkilic
R10, TikTok ve YouTube.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler