R10'da Yavaşlık mı Var?
11
●296
- 18-02-2024, 00:23:05Üyeliği durdurulduNedense yonetime hic denk gelmez zaten boyle seyler.sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

500mbit Fiber internetle hem yavaslik var hemde su tarayici kontrolunden gina geldi inanin.. Her yarim saat veya 45 dakikada bir tarayici kontrolu olurmu? Olacak is degil.. - 18-02-2024, 00:27:34100 mbp's fiber internet ile 2.4 Ghz bağlantı ile yarı yarıya düşen hızım ile, arka planda r10.net üzerinden 50+ den fazla sekme açık moderasyon işlemlerini yapıyorum ve bir problem görülmüyor.tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceki saatlerde yavaşlık olmuş diyenler vardı ama bana yine denk gelmedi.
Ben yönetim adına değil kişisel olarak problem olmadığını belirttim ki bazı üyelerde sorun görülmedi diye yazmakta, demek ki başka bir problem olabilir.