• 15-02-2024, 01:15:50
    #1
    Merhaba, yotubeden embed kodu ile video çekerek gönderi paylaşıyordum
    Başlık
    Video
    Açıklama
    Ve
    Etiketler
    Şeklinde.
    En son 7 filmi fark etmeden tek tuşla sonuçta basıyorsun 30 40 tane çekiyor
    Şimdi bu klaket medya bana dava açtı ardından uzlaşma olarak 200 bin istedi bende verecek durumum yok dedim, avukata danıştım 500 bine kadar alabilirler dediler, bizde şuan 2. Duruşma oldu ve hakimin karşısında savunma yaptım, Youtube paylaşma seçeneğinde embed kodu ekleme vardı, siteme gömdüm izleyende onlara para kazandırdı gelirim olmadı aksine onlar gelir sağladı vb dedim, ve ek süre istedik, emsal davalar varmi var ise nerden bulacağım yardımcı olur musunuz lütfen, embed kodu ile kazanılan davalar ile dava numarası falan lazım herhalde

    Tamam eser olarak geçiyor fakat, eser hırsızlığı olarak geçiyormuş şaka gibi gençleri sömürüyor resmen
  • 15-02-2024, 01:18:21
    #2
    bir şey çıkmaz, uyar kaldır prensibi işler. zaten varolan içeriği yayınlamışsın ki zaten referans vererek (yt player bazlı). korkutmaya çalışıyor böyle koparabildiklerini koparmaya çalışıyorlar. içini ferah tut
  • 15-02-2024, 01:19:53
    #3
    Embed ile çekilen içeriklerde hak iddia edemezler. O özelliği bilerek youtube'da paylaşıyorlar. Dahası sen onlara manevi davası açabilirsin. Eser hırsızlığı değil bu. Kendileri Eskişehir'de diye biliyorum. İş yapamıyorlar sanırım bu şekilde kazanç sağlamaya çalışıyorlar. Umarım gözleri doyar.
  • 15-02-2024, 01:22:46
    #4
    Geçmiş olsun kardeşim öncelikle iyi bir avukata danış o parayı ödemeden sıyrılabilirsin bence diğer arkadaşların da dediği gibi korkutup para almaya çalışıyorlar, Sitene video çektin diye öyle bir para talep etmek kolay değil.
  • 15-02-2024, 01:26:27
    #5
    Baturay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şey çıkmaz, uyar kaldır prensibi işler. zaten varolan içeriği yayınlamışsın ki zaten referans vererek (yt player bazlı). korkutmaya çalışıyor böyle koparabildiklerini koparmaya çalışıyorlar. içini ferah tut
    İşte uzlaşma bitti hocam 2. Duruşma oldu kazanılan davalar lazım bize kanıt olarak
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim öncelikle iyi bir avukata danış o parayı ödemeden sıyrılabilirsin bence diğer arkadaşların da dediği gibi korkutup para almaya çalışıyorlar, Sitene video çektin diye öyle bir para talep etmek kolay değil.
    Çok teşekkürler abi, 2. Duruşma oldu hakim mavzuya hakim değil, ondan dolayı kanıt olarak kazanılan davalar gerekli internette baktım var ama dosya numarası vb yok, sezan Aksu'nun telif davası düşmüştü inşallah buda düşer 🥹
  • 15-02-2024, 01:27:51
    #6
    Konuyu sosyal medya bilişim konularında uzman avukata danışmanı öneririm
  • 15-02-2024, 01:28:58
    #7
    Özel'den yazar mısın
  • 15-02-2024, 01:29:30
    #8
    YCDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu sosyal medya bilişim konularında uzman avukata danışmanı öneririm
    Hocam şuan avukatım var zaten 2. duruşma oldu ek süre istedik karar çıkacak artık
    Kazanılan davaları eklemek için ek süre aldık
  • 15-02-2024, 01:31:36
    #9
    Baturay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şey çıkmaz, uyar kaldır prensibi işler. zaten varolan içeriği yayınlamışsın ki zaten referans vererek (yt player bazlı). korkutmaya çalışıyor böyle koparabildiklerini koparmaya çalışıyorlar. içini ferah tut
    Uyar kaldır diye bi kanun uygulaması yok, telif sahibinin keyfine göre o kanuni anlamı yok,video siteye eklendiği anda suç oluşur.

    Burda yapılabilecek tek savunma yt de embed engelleme seçeneğinin kullanılmaması ve bunun kötü niyetli yapılmış olması.