• 14-02-2024, 10:06:10
    #10
    %25 artır. tahliye davası açsa bile seni 2 seneden önce tahliye edemez. tahliye edince başka eve çıkarsın.
  • 14-02-2024, 10:08:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev ve dükkan sahibi biri olarak 11'in 14 olacagını anlarım da 18 19 olması hiç bir vicdana sığmaz...
    Ortalama %25 14 bin lira yapar. 18 19 bile bir ev için akla mantığa sığmaz.
    Benim kirada olan evlerim 3.5 tl çift katlı dükkanım 6 bin lira. Ben piyasaya bakınca rakamlar komik oldugunun farkındayım. Ama şuan için çok şükür. Hem kiracılarım memnun hem de ben onlardan memnunum.
    Kiracı da ve kiralayan da vicdan olması lazım. Çünlü piyasa kiralayana kötü olduğu gibi kiracıya da kötü.
    Ortak anlayış şart. Çünkü aynı gemideyiz
    Tahsin hocam maalesef ev sahiplerinide anlıyorum belki oda kirada ama piyasa şartlarına baktığımızda aynı ev 18.000 tlden 2-3 haftadır ilanda duruyor. Ben neden eski kiracı olmama rağmen evine düzgün bakmama rağmen aynı parayı vereyim biraz mantık kurmak gerekiyor ama bu ev sahiplerinde yok maalesef. Aldığı paraya bakıyorlar.
  • 14-02-2024, 10:09:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %25 artır. tahliye davası açsa bile seni 2 seneden önce tahliye edemez. tahliye edince başka eve çıkarsın.
    Orada ki tek problem tahliye taahütnamesi olayı devreye giriyor. İnternette okuduğum bir kaç bilgide aile konutu olarak gösterirsem bu evi eşiminde imzasının olması gerekiyormuş o taahütnamede oda olmadığı için geçersizmiş ne kadar doğru bilmiyorum.
  • 14-02-2024, 10:11:13
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    UgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsin hocam maalesef ev sahiplerinide anlıyorum belki oda kirada ama piyasa şartlarına baktığımızda aynı ev 18.000 tlden 2-3 haftadır ilanda duruyor. Ben neden eski kiracı olmama rağmen evine düzgün bakmama rağmen aynı parayı vereyim biraz mantık kurmak gerekiyor ama bu ev sahiplerinde yok maalesef. Aldığı paraya bakıyorlar.
    Ben komik rakamlara kiracılarım oldugu halde (merkezi yer. Şehrin merkezi) okuyan çocukları vs var diye yardımcı oluyorum. Ama şu piyasada 18 19 a ev kirası olmaz. Vicdana sıgmaz.
  • 14-02-2024, 10:11:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben komik rakamlara kiracılarım oldugu halde (merkezi yer. Şehrin merkezi) okuyan çocukları vs var diye yardımcı oluyorum. Ama şu piyasada 18 19 a ev kirası olmaz. Vicdana sıgmaz.
    Hocam merkezde bir eviniz varsa banada verin istanbulda
  • 14-02-2024, 10:12:27
    #15
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev ve dükkan sahibi biri olarak 11'in 14 olacagını anlarım da 18 19 olması hiç bir vicdana sığmaz...
    Ortalama %25 14 bin lira yapar. 18 19 bile bir ev için akla mantığa sığmaz.
    Benim kirada olan evlerim 3.5 tl çift katlı dükkanım 6 bin lira. Ben piyasaya bakınca rakamlar komik oldugunun farkındayım. Ama şuan için çok şükür. Hem kiracılarım memnun hem de ben onlardan memnunum.

    Geçen sene 1000 tl olan çift katlı dükkanımın kirasını 1500 lira yapmak isteyen ve direten kiracımı kovdum. Evet kovdum. Taahhütname malesef şart...

    Kiracı da ve kiralayan da vicdan olması lazım. Çünlü piyasa kiralayana kötü olduğu gibi kiracıya da kötü.
    Ortak anlayış şart. Çünkü aynı gemideyiz
    Tüm yazdıklarınız birbiri ile çelişmiş, ortalama %25'ten bahsetmişsiniz ama kiraya %50 zam yapan kiracınızı kovduğunuzu söylüyorsunuz
    1000 liralık dükkan kiranızı 6000 lira yapmışsınız %600 yapar. Başkasının malı olunca 11'i 14 yapsın diyorsunuz değişik.
  • 14-02-2024, 10:14:49
    #16
    Hocam tahliye taahhütnamesini imzalayıp, tarih atmadıysan sıkıntı. Ev sahibi ona kafasına göre(Atıyorum 1 Ocak 2024) tarih atar ve mahkemeye başvurur, bu adam 1 Ocak'ta çıkacağına dair taahhüt imzaladı, ama uymuyor diye. Sonrasında da mahkemeden tahliye kararı çıkartır. Bu karara da uymazsan icra yoluyla, icra memuruyla, kolluk kuvvetiyle, yedieminle gelerek tamamen boşaltır evi. Anahtarı da değiştirir.
  • 14-02-2024, 10:15:50
    #17
    Kiralik daireye aile konutu serhi koyduramuyorsun
    UgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada ki tek problem tahliye taahütnamesi olayı devreye giriyor. İnternette okuduğum bir kaç bilgide aile konutu olarak gösterirsem bu evi eşiminde imzasının olması gerekiyormuş o taahütnamede oda olmadığı için geçersizmiş ne kadar doğru bilmiyorum.
  • 14-02-2024, 10:16:35
    #18
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm yazdıklarınız birbiri ile çelişmiş, ortalama %25'ten bahsetmişsiniz ama kiraya %50 zam yapan kiracınızı kovduğunuzu söylüyorsunuz
    1000 liralık dükkan kiranızı 6000 lira yapmışsınız %600 yapar. Başkasının malı olunca 11'i 14 yapsın diyorsunuz değişik.
    Değişik olan sizsiniz..
    Geçen sene 1000 tl olan çift katlı dükkanımın kirasını 1500 lira yapmak isteyen ve direten kiracımı kovdum. Evet kovdum. Taahhütname malesef şart... 1500 tl ye iki büyük caddeyi baglayan cadde üstü çift dükkan mı kalmış? Normalde kira bedeli 14 15 olan dükkanı 6 bine kiraya verdim. Allah bereket versin.
    Art niyetli ev sahibi veya kiracıdan nefret ediyorum.

    400.000 kişilik şehir merkezinde cadde üzerinde 1500 tl ye çift katlı dükkan kirasımı kalmış? Bu fiyata bırak ahırı dükkanda parke taşını vermezler..!