• 13-02-2024, 21:21:48
    #1
    Sanırım forumdaki bir çeşit emekli olma biçimi bu. Milyoner olduktan sonra zevk için çok cüzi miktarlara yöntemi satılıyor ve herkesin zengin olması isteniyor.

    Herkese çok teşekkürler, iyi ki buradayız. 🙂
  • 13-02-2024, 21:22:23
    #2
    • orhansengun
    orhansengun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-02-2024, 21:23:03
    #3
    E-book önyargısı başlıkları da bayıyor artık beni. Ne e-bookmuş arkadaş.
  • 13-02-2024, 21:23:26
    #4
    Bakıyor yöntem kitleniyor bari bi kaç kişiye daha kaptirayim onlarda benimle yansin modeli bu
  • 13-02-2024, 21:23:28
    #5
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-book önyargısı başlıkları da bayıyor artık beni. Ne e-bookmuş arkadaş.
    Ben kesinlikle önyargılı değilim bu konuda…
  • 13-02-2024, 21:25:55
    #6
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    milyon kazansak ta ebook satsak hocam
  • 13-02-2024, 21:26:37
    #7
    WhiteMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milyon kazansak ta ebook satsak hocam
    İnsallah milyonlar kazandıktan sonra daha çok kazanacağınız farklı işleriniz de olur. 😁
  • 13-02-2024, 21:26:56
    #8
    https://www.r10.net/sorum-var/397797...aydali-mi.html

    Bende zamanında konusunu açıp yazmıştım

    Dediğim laf İnsan sormaz mı? o kadar zengin olunuyorsa satan neden kendi yapıp zengin olmuyorda gelip e-book satıyor?

    Garip bir durum
  • 13-02-2024, 21:28:10
    #9
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-book önyargısı başlıkları da bayıyor artık beni. Ne e-bookmuş arkadaş.
    e-book ön yargısını kaldırma ve baymaması için elimde bir e-book var hocam size 49.99 TL olur