Sanırım forumdaki bir çeşit emekli olma biçimi bu. Milyoner olduktan sonra zevk için çok cüzi miktarlara yöntemi satılıyor ve herkesin zengin olması isteniyor.
Herkese çok teşekkürler, iyi ki buradayız. 🙂
Milyonlar kazandıktan sonra 49₺ye e-book satmak
13
●520
- 13-02-2024, 21:21:48
- 13-02-2024, 21:23:26Bakıyor yöntem kitleniyor bari bi kaç kişiye daha kaptirayim onlarda benimle yansin modeli bu
- 13-02-2024, 21:23:28Ben kesinlikle önyargılı değilim bu konudaHaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 21:26:37İnsallah milyonlar kazandıktan sonra daha çok kazanacağınız farklı işleriniz de olur. 😁WhiteMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 21:26:56https://www.r10.net/sorum-var/397797...aydali-mi.html
Bende zamanında konusunu açıp yazmıştım
Dediğim laf İnsan sormaz mı? o kadar zengin olunuyorsa satan neden kendi yapıp zengin olmuyorda gelip e-book satıyor?
Garip bir durum
- 13-02-2024, 21:28:10e-book ön yargısını kaldırma ve baymaması için elimde bir e-book var hocam size 49.99 TL olurHaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
