som international adında bir şirket var. 17k verip üye oluyorsun . Altına birini altıp, yani üye ediyorsun ve böylelikle zincir büyüyor. Sevdiğim arkadaşım fakat anlatamıyorum. Fena beyin yıkıyorlar. Sanırım kişisel bakım ürünü altında başlatılan, çiftlik bank kopyası. Beyni yıkanan arkadaşımı ikna nasıl ederim ? Yada görsün sonucunu
https://som.international/
Edit : başlığı arkadaşıma attım okusun. Google aramasında bot yorumlar var. Umarım insanlar aratınca r10.net adresine gelir ve bu yorumları okur.