• 12-02-2024, 23:13:07
    #1
    som international adında bir şirket var. 17k verip üye oluyorsun . Altına birini altıp, yani üye ediyorsun ve böylelikle zincir büyüyor. Sevdiğim arkadaşım fakat anlatamıyorum. Fena beyin yıkıyorlar. Sanırım kişisel bakım ürünü altında başlatılan, çiftlik bank kopyası. Beyni yıkanan arkadaşımı ikna nasıl ederim ? Yada görsün sonucunu https://som.international/
    Edit : başlığı arkadaşıma attım okusun. Google aramasında bot yorumlar var. Umarım insanlar aratınca r10.net adresine gelir ve bu yorumları okur.
  • 12-02-2024, 23:15:40
    #2
    yersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    som international adında bir şirket var. 17k verip üye oluyorsun . Altına birini altıp, yani üye ediyorsun ve böylelikle zincir büyüyor. Sevdiğim arkadaşım fakat anlatamıyorum. Fena beyin yıkıyorlar. Sanırım kişisel bakım ürünü altında başlatılan, çiftlik bank kopyası. Beyni yıkanan arkadaşımı ikna nasıl ederim ? Yada görsün sonucunu https://som.international/
    Okadar haklsınki çevremde okadar insan var anlatıyorum anlamıyorlar
    Bunun adı bile bile lades işte
  • 12-02-2024, 23:15:41
    #3
    Qnet in aynısı
  • 12-02-2024, 23:16:22
    #4
    çok üstelemeyeceksin
    anlattıysan gerisi sistem patlayana kadar takılması olur.
    Adam inanmış veya
    ponziyi biliyor erken girip kazanma derdinde.

    Ben çok sistemde çok kişiyi uyardım
    dinleyen de oldu dinlemeyip kaybedenlerde.
  • 12-02-2024, 23:18:35
    #5
    Adamın umudunu elinden alma. 17 bin ile başka birşey yapılmaz zaten.
    • Zirconium
    • yersan
    Zirconium ve yersan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2024, 23:18:50
    #6
    Aile dostlarımızdan biri One İnternational adı altında aynı iş modeline sahip bir şirkete aynı şekil para bağlamıştı ana parasını bile kurtaramadı malesef. Sistemin adı Networking olarak geçiyor. Bu sektörde büyük başlıca şirketler var Herbalife gibi. İnsanlar ben 20 kişiyi referans etsem ben satmasam bile ayda 30 bin 40 bin alırım gibi hayal rakamlarla işe giriş yapıyorlar. Ve sadece kurucular kazanıyor. Herbalife da iş yapan birkaç tanıdığım oldu az buçuk kazandılar ama o da uğraştığını emek verdiğini en önemlisi insanlarla muhattap olmanı gerektirecek bir rakam mıydı? tabii ki hayır o yüzden bu tarz sistemlerden uzak durulmasını şiddetle tavsiye ediyorum.
  • 12-02-2024, 23:19:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür ponzi sistemler de ilk girenler kişilerin %60 ı belki karla ayrılmıştır ama bu sistemlerde mantık hep ayni ondan al ona ver .. kapılmamak lazım bir ciftlikbank mağduru olarak söylüyorum
  • 12-02-2024, 23:20:57
    #8
    tarih ve olaylar kişi ders alıncaya kadar tekerrür eder.

    bugün 17 bin tlsini kaybetmezse yarın akıllanmaz o yüzden akışına bırak...

    gerçek 1 kaza yapmamış olan kimseye emniyet kemerini anlatamazsın..
  • 12-02-2024, 23:20:58
    #9
    Boşver hacı bırak çarpılsın.