• 12-02-2024, 01:01:03
    #10
    R10.NET'in neden mobil uygulaması yok
    • sanalrisk
    • CGLR
    • omergundogar
    sanalrisk, CGLR, omergundogar ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2024, 01:06:32
    #11
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    şuanki konu gibi konular açarak
  • 12-02-2024, 01:06:50
    #12
    Hayal satarak.
  • 12-02-2024, 01:08:04
    #13
    sakız cignerken soruya cevap aramak nasıl birşey yahu
  • 12-02-2024, 01:09:22
    #14
    Herhangi bir şeyi , arama motoruna yazmak yerine, forumda (R10) konu olarak açmak sizi radikal ve ilgi odağı hatta ilgi odakçığı yapacaktır.
    Tüy nasıl döner?
    acaba ishalmiyim?
    eşşek eti arıyorum
    spagettiyi tren rayına koyarsam nasıl zengin olurum?
    torpille fareyi salça kutusunda uzaya fırlatsak videom ilgi çekermi?
  • 12-02-2024, 01:10:49
    #15
    En iyisi sanırım
    WhiteMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanki konu gibi konular açarak
  • 12-02-2024, 01:12:03
    #16
    Böyle bir konu başlığı açarak ilgi/etkileşim dilenebilirsiniz dostlar.
  • 12-02-2024, 01:12:46
    #17
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .
    eşşek eti arıyorum
    spagettiyi tren rayına koyarsam nasıl zengin olurum?
    torpille fareyi salça kutusunda uzaya fırlatsak videom ilgi çekermi?
  • 12-02-2024, 01:13:49
    #18
    En iyisi sanırım
    Xersaes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir konu başlığı açarak ilgi/etkileşim dilenebilirsiniz dostlar.
    Bu şekilde düşünüyorsan sende şu anda ilgi bekliyorsun hocam.

    Şu formatta: