• 10-02-2024, 00:29:36
    #46
    Sağ şerite sadece sağa döneceğim zaman geçiyorum
  • 10-02-2024, 01:03:31
    #47
    Babamın bir lafı vardı,trafik kazalarında hep en iyi şöförler ölür diye, bir zamanların ünlü ralli pilotu renç koçibey'i örnek gösterirdi (arkadan kamyonun altına girip ölmüştü gebze'de) bu sebeple şöförlüğe, kendine aşırı güvenmek iyi birşey değil, ben genellikle çok düzgün ve uslu giderim ama 2 ay önce arabayı değiştirip tesla performans aldım, araba beni gaza getiriyor bir süredir, yavaş yavaş azaldı ama inşallah en kısa zamanda tamamen geçer herves diye düşünüyorum.
  • 10-02-2024, 05:13:25
    #48
    Bende sürekli oluyor daha beni geçebilen de olmadı