• 07-02-2024, 13:22:00
    #10
    Ülkede gergin olmayan kaldımı ki ? Bu zor şartlarda gayet normal. Bu ülkede hiç birşey beni şaşırtmıyor...
  • 07-02-2024, 14:05:24
    #11
    Elektrik faturası ödeyeceğim, sıraya girdim. Yaşlı biri vardı. Bir saat laf anlatamadılar. Birazda duymuyordu. Şöyle yapıcan, böyle işlem yapıcan diye 40 kere anlatıp anlatıp durdu oradaki çalışanlar.

    Yani lafın kısası türlü türlü insanla uğraşıyorlar. Onlarıda anlamak lazım.