• 31-01-2024, 02:20:18
    #37
    tam da yarın sabahtan berbere gidecektim

    ama kapısına kocaman asmış

    Saç: 80 TL
    Yıkama:30 TL
    Sakal: 50 TL
    Fön: 30 tl gibi

    toplu olarak 190 yapıyor yine insaflıymış adam

    400 ne yahu
  • 31-01-2024, 02:20:34
    #38
    2 ay önce 250 ye kestirmiştim. 1 hafta önce aynı yer 400 aldı. 3 senedir aynı yere kestirirdim. 2 ayda 250 olan fiyatın 400 e çıkması bana çok saçma geldi sanırım berberimi değiştireceğim.
  • 31-01-2024, 03:01:46
    #39
    Aklı olan berbere gitmez. Ben hayatımda 1 kere bile berbere para vermedim. O kadar enayi değilim.
    Evde kendim keserim.
  • 31-01-2024, 03:05:54
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Saç ve sakal traşı ayrıca yıkama dahil 300 TL ödüyorum.
  • 31-01-2024, 03:19:15
    #41
    Selamlar, ben hep 50 TL’lik kestiriyorum
  • 31-01-2024, 03:47:39
    #42
    Hedef 2023 uçuyoruz
  • 31-01-2024, 03:57:22
    #43
    ulan saka gibi ekonomi o kadar kötü ki milleti berber etti resmen coğu kişi evde kendi traş oluyor ya da ayda 1 gideceğine 3 ayda bir gidiyor cidden sonumuz iyi değil ne olacak böyle alkole zam geliyor evde kendimiz yapıyoruz sigaraya zam geliyor tütün içiyoruz yavas yavas eriyoruz
  • 31-01-2024, 03:59:49
    #44
    kendim traş olabiliyorum sac sakal 10 yıldan fazladır özel gunler harici berbere gitmem hiç gerek yok cok uzun saç kullanmadım zaten hep kısa genelde subay traşlı birde uste durduk ettik yere 400 500 neden vereyim baksana odalar başkanı bir tarife çıkarmış fön 350tl utanmıoda 350tl fönmü olur berberden güzel fön yaparım ayrıca kendimi traş ettigim kalmaz mahallede coluk cocuk yaşlı kim varsa makinayı alır traş ederim nolcak elime yapışmıo berberler isterse 1000 yapsın umurumdamı
  • 31-01-2024, 04:27:07
    #45
    Bence enayi.avi olmuş kim ne derse desin 400 ne
    Günde 10 traş yapsa güzel para bizde dükkan açalım 😂
    Max 150 veriyorum ben
    Onu da vermem daha kendim traş olacam artık 😀