kendim traş olabiliyorum sac sakal 10 yıldan fazladır özel gunler harici berbere gitmem hiç gerek yok cok uzun saç kullanmadım zaten hep kısa genelde subay traşlı birde uste durduk ettik yere 400 500 neden vereyim baksana odalar başkanı bir tarife çıkarmış fön 350tl utanmıoda 350tl fönmü olur berberden güzel fön yaparım ayrıca kendimi traş ettigim kalmaz mahallede coluk cocuk yaşlı kim varsa makinayı alır traş ederim nolcak elime yapışmıo berberler isterse 1000 yapsın umurumdamı