ulan saka gibi ekonomi o kadar kötü ki milleti berber etti resmen coğu kişi evde kendi traş oluyor ya da ayda 1 gideceğine 3 ayda bir gidiyor cidden sonumuz iyi değil ne olacak böyle alkole zam geliyor evde kendimiz yapıyoruz sigaraya zam geliyor tütün içiyoruz yavas yavas eriyoruz