Bireysel silahlanma hakkında ne düşünüyorsunuz?
25
●1.158
- 17-01-2024, 22:28:37Yolda yürürken headshot yemek istemiyorum.
Normalde ben de bu görüşü savunuyorum. İmkan verilse taşırım ancak bizim ülkede sağlıklı bir şekilde bu fikrin uygulanabileceğini zannetmem.
İnsanların yürüyüşü değişir. Trafikte herkes elini torpidoya götürür.
30+ yaş, üniversite mezunu, askerlik yapmış olma şartı ve psikoloji testiyle bir nebze olabilir. - 17-01-2024, 22:32:11Bilinçli ve eğitimli bir toplum olsak silahlanma olması lazım ama bizde şu şartlarda çok zor. Piyasa Teksas'a döner.
Silah büyük sorumluluk ama taşımasını bilene.