• 17-01-2024, 22:27:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İşlenen suçların büyük oranda kayıtsız, ruhsatsız silahlar ile yapıldığı açık. Bilinçli silahlanma mantıklı olabilir.
  • 17-01-2024, 22:28:37
    #2
    Yolda yürürken headshot yemek istemiyorum.

    Normalde ben de bu görüşü savunuyorum. İmkan verilse taşırım ancak bizim ülkede sağlıklı bir şekilde bu fikrin uygulanabileceğini zannetmem.

    İnsanların yürüyüşü değişir. Trafikte herkes elini torpidoya götürür.

    30+ yaş, üniversite mezunu, askerlik yapmış olma şartı ve psikoloji testiyle bir nebze olabilir.
  • 17-01-2024, 22:29:43
    #3
    Bu devirde şart diyorum. Ama akıllı insanlar kullanmalı ve mutlaka bir psikiyatrdan raporu olmalı kullanabilir diye.
  • 17-01-2024, 22:30:01
    #4
    Bence gerekli. Herkesin kendini savunma hakkı mevcut.
  • 17-01-2024, 22:30:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eğitimsizliğin baş gösterdiği, kava kuvvetin üstünlük ve kavganın çözüm olarak göründüğü ülkemde üstüne birde silahlanma eklendiğinde neler olur neler
  • 17-01-2024, 22:32:11
    #6
    Bilinçli ve eğitimli bir toplum olsak silahlanma olması lazım ama bizde şu şartlarda çok zor. Piyasa Teksas'a döner. Silah büyük sorumluluk ama taşımasını bilene.
  • 17-01-2024, 22:32:34
    #7
    Eğitim seviyesinin düşük olduğu toplumlarda olmamalı.
  • 17-01-2024, 22:33:03
    #8
    Türkiye'de zaten karadenizde var olan bir durum çok anormal bir durum göremiyorum
  • 17-01-2024, 22:39:19
    #9
    En son olacak şeylerden bir tanesi