• 08-01-2024, 18:32:55
    #1
    Yani kuryelik yapıyorum hergün aynı manzarayla karşılaşıyorum günlük 50 paket atıyorum rahat 10 müşteri kapıyı iç çamaşırıyla açıyor tamamıyla utanç verici tiksinilecek bi durum kendi açımdan söylüyorum hani pijama neyse ev hali normal birşey ama iç çamaşırı nedir ya yani hani o haldesin bari elini uzat kapıdan kendini gösterme veya kapıya bırakın de dicem ansızın bi anda beklemediği anda geldim trendyol üzerinden beni takip edebiliyor yaklaşınca bildirim alıyor yapmayın gözünüzü seveyim
  • 08-01-2024, 18:33:56
    #2
    Bunu bizimle neden paylaşıyorsunuz hocam amacınız nedir anlamadım?
  • 08-01-2024, 18:34:03
    #3
    Dnxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kuryelik yapıyorum hergün aynı manzarayla karşılaşıyorum günlük 50 paket atıyorum rahat 10 müşteri kapıyı iç çamaşırıyla açıyor tamamıyla utanç verici tiksinilecek bi durum kendi açımdan söylüyorum hani pijama neyse ev hali normal birşey ama iç çamaşırı nedir ya yani hani o haldesin bari elini uzat kapıdan kendini gösterme veya kapıya bırakın de dicem ansızın bi anda beklemediği anda geldim trendyol üzerinden beni takip edebiliyor yaklaşınca bildirim alıyor yapmayın gözünüzü seveyim
    Allah kolaylık versin hocam. Cidden berbat bir durum. :S
  • 08-01-2024, 18:34:44
    #4
    Bunu direk söyleseniz özgürlük denilecek. Söylemeseniz de gönül razı değil. En iyisi söylememek. Boşver.
  • 08-01-2024, 18:35:29
    #5
    Tamam hocam takım elbiselerimi giyeceğim
    17 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2024, 18:35:42
    #6
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bizimle neden paylaşıyorsunuz hocam amacınız nedir anlamadım?
    İçinizde böyle kapıyı açan varsa hoş birşey değil demek için açtım konuyu
  • 08-01-2024, 18:37:49
    #7
    şahsen bence rahatsızlık verici değil neyden rahatsız olduğunuzu da anlamadım da neyse.
  • 08-01-2024, 18:40:35
    #8
    Siz yanlış duruyorsunuz. Mahrem açısında kapının kenarında içeriyi görmeyecek şekilde durup siparişi vermeniz gerekir.
  • 08-01-2024, 18:40:35
    #9
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen bence rahatsızlık verici değil neyden rahatsız olduğunuzu da anlamadım da neyse.
    Gördüğüm şeyleri görseniz böyle demezsiniz emin olun