• 07-01-2024, 22:07:32
    #10
    Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    hem etkinlik hemde birine faydası olması açısından
    bu konuya atılan her beğeniyi 5 TL'den sayarak
    24 saat sonra toplanan parayı ihtiyacı olan bir kişiye takdim etmek istiyorum.

    merhaba çok iyi bir fikir. benim beğenimi 50 tl sayar mısın?
  • 07-01-2024, 22:10:25
    #11
    wpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba çok iyi bir fikir. benim beğenimi 50 tl sayar mısın?
    Teşekkür ederim. Saydım bile
  • 07-01-2024, 22:11:27
    #12
    Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Saydım bile
    teşekkür ederim
  • 07-01-2024, 22:12:29
    #13
    Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda daha önceden gözüme çarpan ihtiyacı olduğuna inandığım bir kaç kişi var aslında. Veya şehir dışında üniversite okuyan bir öğrenci kardeşimiz olabilir.
    Farklı bir öneriniz varsa onuda değerlendirmek isterim.
    Ahbapa bağışlayabilirsiniz
  • 07-01-2024, 22:12:44
    #14
    İhtiyacı olanı sanalda bulmak zor tavsiyem mümkünse Ahbap'a bağışlayın en ihtiyacı olana o para gidecektir.👍
  • 07-01-2024, 22:13:04
    #15
    Paneli olup oto beğeni gönderebilecek var mı 😅
  • 07-01-2024, 22:14:11
    #16
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paneli olup oto beğeni gönderebilecek var mı 😅
    Hocam gülmemem gereken bir yerdeydim, yere düşüyordum
  • 07-01-2024, 22:15:03
    #17
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gülmemem gereken bir yerdeydim, yere düşüyordum
    🤣🤣🤣🤣🤣
  • 07-01-2024, 22:15:34
    #18
    Major1283 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahbapa bağışlayabilirsiniz
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyacı olanı sanalda bulmak zor tavsiyem mümkünse Ahbap'a bağışlayın en ihtiyacı olana o para gidecektir.👍
    Forumdan gerçekten ihtiyacı olduğuna inandığım bir kaç kişi vardı aslında ama tavsiyeniz için teşekkür ederim. Sanırım öyle yapacağım.
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paneli olup oto beğeni gönderebilecek var mı 😅
    Bildirim reklamıda çıkılabilir 😅