• 29-12-2023, 18:09:25
    #1
    Foruma sanırım ilk kez para yatırıyorum ama buna değeceğini düşündüm. Minidora adım ile başladığım R10 macerasına artık DoraOtomotiv kullanıcı adı ile devam ediyorum.
  • 29-12-2023, 18:10:05
    #2
    Hayırlı olsun
  • 29-12-2023, 18:11:02
    #3
    Hayırlı olsun hocam. Mb Webparts yada Bmw Eti İçin yardım lazım olursa pm'den ulaşabilirsiniz
  • 29-12-2023, 18:13:03
    #4
    Hayırlı olsun
  • 29-12-2023, 18:16:00
    #5
    Kurumsal Üye
    Hayırlı olsun civic bakım paketi ile hemen kutlamamız lazım 😁
  • 29-12-2023, 18:16:17
    #6
    Hayırlı olsun hocam
  • 29-12-2023, 18:17:04
    #7
    Hayırlı olsun hocam
  • 29-12-2023, 18:17:37
    #8
    Hayırlı olsun.
  • 29-12-2023, 18:20:56
    #9
    Hayırlı olsun hocam