• 17-12-2023, 11:03:14
    #1
    Merhaba dostlar, 10 saatlik bir otobüs yolculuğundan sonra yeni bir araba almak için Konya'ya geliyoruz. Çeşitli noter, sigorta işlemlerinin bitmesi muhtemelen öğlen saatlerini bulacak. İşlemlerin tamamlanması geç saate kalacağı için 1 gün Konya'da konaklamak istiyoruz. Konaklayabileceğimiz bir yer önerisi alabilir miyiz dostlar? (Aileye uygun)

    Araç Hakkında: Skoda Kamiq, 2022, 1.5 TSI, Premium, Otomatik.
  • 17-12-2023, 11:06:55
    #2
    Hayırlı olsun.

    Şu an Konya'da şeb-i Arus törenleri olduğu için otellerin çok yoğun olacağını düşünüyorum bulmakta biraz zorlanabilirsiniz
  • 17-12-2023, 11:10:17
    #3
    her şeyden önce umarım araça konuştuğunuz gibi çıkar hocam hayırlı olsun şimdiden
  • 17-12-2023, 11:11:05
    #4
    grandda veya ramada'da kalabilirsiniz hocam o tarz yerler aileye daha uygun araç için de hayırlı olsun şimdiden
  • 17-12-2023, 11:18:24
    #5
    aynı aracın kırmızısı elimdeydi 1 yıl süreyle aşırı iyi ve kullanımı çok rahat bir araç çok memnundum hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah
  • 17-12-2023, 11:20:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanım nasip olur inşallah.
  • 17-12-2023, 12:23:11
    #7
    M1 avmnin karşısındaki gherdan otelde 2 - 3 defa konakladım.F iyatı uygun ve temizdi, bir bakabilirsiniz isterseniz
  • 17-12-2023, 12:25:38
    #8
    Yazarhanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar, 10 saatlik bir otobüs yolculuğundan sonra yeni bir araba almak için Konya'ya geliyoruz. Çeşitli noter, sigorta işlemlerinin bitmesi muhtemelen öğlen saatlerini bulacak. İşlemlerin tamamlanması geç saate kalacağı için 1 gün Konya'da konaklamak istiyoruz. Konaklayabileceğimiz bir yer önerisi alabilir miyiz dostlar? (Aileye uygun)

    Araç Hakkında: Skoda Kamiq, 2022, 1.5 TSI, Premium, Otomatik.
    Ne zaman geliyorsunuz Konya'ya hocam
  • 17-12-2023, 12:56:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M1 avmnin karşısındaki gherdan otelde 2 - 3 defa konakladım.F iyatı uygun ve temizdi, bir bakabilirsiniz isterseniz
    Ben de iş ziyaretlerimde burada kalıyorum. Öneririm.