• 13-12-2023, 23:42:41
    #10
    Yani aracının komisyon alması gayet normal aslında projenin örnek veriyorum %10nu gibi ücretler alınıyor bu sizin o kişi ile aranızdaki ilişki ile alakalı tamamen aslında.
  • 13-12-2023, 23:44:25
    #11
    Konu okunmadan yorum yapılıyor birde bu durum var mesela. Bazı şeyler gerçekten zor
  • 13-12-2023, 23:49:48
    #12
    Web Tasarım ve Yazılım
    Bknz,: Komisyonculuk

    Yani etik metik bilmem de teknik açıdan veren memnun alan da memnunsa aradaki parayı yiyen de de sorun yoktur
  • 14-12-2023, 00:02:22
    #13
    Bence Etiktir . ama tabi işe girenin hediye edecegi miktarıda kabul etmek gerekir vermezsede zorlanmamalıdır