• 12-12-2023, 12:20:24
    #10
    Bu haraket sadece foruma bir uyarıydı.
    Kaldırılmasına sevindim.
  • 12-12-2023, 12:23:32
    #11
    Bende hala kalkmamış
  • 12-12-2023, 12:29:53
    #12
    Turktelekom ile giriyorum.
  • 12-12-2023, 12:36:06
    #13
    Bende ya bana ban mı atıları giremiyorum diyorum şuan vpn ile giriyorum dedim kötü bir konumda yada ticaretimde yok diyorum birde ip ban atmış diyorum r10 nun garibanı ben
  • 12-12-2023, 12:37:01
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turktelekom halen gelip gitmeler oluyor suan vpn siz girmemeye başladı. tekrar
  • 12-12-2023, 14:13:16
    #15
    Merhaba,

    Değerli üyelerimiz;
    R10.net erişim engeli kaldırıldı.

    R10 a uygulanan erişim engeli kaldırıldı sayın Adminimizin duyuru konusundan devam edebilirsiniz.

    Hepimize hayırlı uğurlu olsun.

    İyi forumlar.