• 12-12-2023, 12:02:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    not: haber içeriği güncellenmiş 2025 diye bir ibare yazmıyordu paylaştığımda.

    4-5 farklı beden/kıyafet alıp, hoşuna gitmeyince keyfi olarak iade edenlere moronlar aferin size , bir b*ka faydası olmaz ama kurunun yanında yaş yakmayı çok iyi becerirler
    1 Ocak'tan itibaren internet üzerinden yapılan alışverişlerde, ürün kusurlu mal olmadıkça iade kargo bedelini tüketici ödeyecek.

    https://www.ntv.com.tr/ntvpara/inter...uEKZtsbq5tyIvg
  • 12-12-2023, 12:03:53
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    Böyle olması gerekiyordu. İyi olmuş.
  • 12-12-2023, 12:04:36
    #3
    Geç kalınmış ama sonunda hayata geçecek bir uygulama. Keyfi iadelerin bitecek olması güzel.
  • 12-12-2023, 12:04:41
    #4
    Bence doğru karar. E-ticaret yapacaklar için de kâr artar.
    Halkımız bu tarz şeylerin bişeyini çıkarmayı seviyor çünkü.
    • FiKRAL
    FiKRAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-12-2023, 12:07:53
    #5
    doğru bir karar olmuş...
  • 12-12-2023, 12:08:28
    #6
    Sonunda mantıklı kararlar da verilebiliyormuş. Daha geçen hafta müşteri ürünü beklediğim gibi çıkmadı diye iade etti. Aldığı ürün pekmez. Kavanozun kapağını bile açmamış fıkra bu kadar
  • 12-12-2023, 12:10:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda mantıklı kararlar da verilebiliyormuş. Daha geçen hafta müşteri ürünü beklediğim gibi çıkmadı diye iade etti. Aldığı ürün pekmez. Kavanozun kapağını bile açmamış fıkra bu kadar
    beklentisini merak ettim
  • 12-12-2023, 12:10:15
    #8
    Kapıda ödemeyede bi hamle yapılsa keşke.
  • 12-12-2023, 12:10:31
    #9
    Satıcısı pazaryeri olursa iadeyi firma karşılıyor bilginize.