• 11-12-2023, 00:01:37
    #37
    30 bin tlnin kdv sini %20 ile hesapladım, %7,5 ile hesapladım 5400 etmiyor. dedim ki belki 20 bin tlinkini söylemiştir. oda 5400 tutmuyor. herkes olayın vahameti hakkında söyleşirken bende buna takıldım.
  • 11-12-2023, 00:23:14
    #38
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartmış, güya forumu ve yöneticileri küçük düşürmeye çalışıyor. Yok istediği hesaba erişirmiş de yok 300k kaldırırmış da, bahsettiği üyeliğine baktım 3 ticareti var. Kim ona önden 80k yollar. Belli ki bir yerden bazı bilgiler eline geçmiş o da kendini hacker sanıyor.
    Büyük konuşmayın hocam konu sahibi arkadaş 20 k göndermek için yalvarmis zaten 🙂 öyle bir anınız denk gelir ki. Günlük insanın 15 20 saniyelik saf anı vardır o anını denk getirdiğiniz an. Karsi tarafı her türlü hipnoz altına alirsiniz.
  • 11-12-2023, 00:39:50
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ilgimi konudan daha çok "20.000 adet eski tarihli GMAİL hesap satışı" yapılması çekti. Değişik bir dünya.
    Web siteleri için bunu ben de düşünmüştüm. Whatsapp böyle bir imkan tanısa çok iyi olurdu. Ancak bildiim kadarıyla mümkün değil.
    Bir yazılımcı arkadaş, bunu telegram ile yapabileceğini söylemişti.
  • 11-12-2023, 00:49:17
    #40
    Herşeyden önemlisi, bu adam ciddi ciddi 20K yı almadan seni bırakmazdı. İşin içinde inan bence başka birşey var gibi geliyor bana.

    Acaba neden almadı o parayı valla kafamda deli sorular. Okuyorsan kardeş bize bi ipucu ver başka hesaptan da görelim.?
    • short
    short bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-12-2023, 01:03:51
    #41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyden önemlisi, bu adam ciddi ciddi 20K yı almadan seni bırakmazdı. İşin içinde inan bence başka birşey var gibi geliyor bana.

    Acaba neden almadı o parayı valla kafamda deli sorular. Okuyorsan kardeş bize bi ipucu ver başka hesaptan da görelim.?
    Adam belki aşırı zengindir diyeceğim, zengin birisi neden bunlarla uğraşsın... Tek amacı dikkat çekmek miydi, ders vermek miydi bilmiyorum vallahi hocam.
  • 11-12-2023, 02:19:08
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2FA veya diğer şeyler Cookie ile giriş yapıldığında bir fayda eder mi ki? etmez diye biliyorum
  • 11-12-2023, 02:29:24
    #43
    jessicaellen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle olmana çok az kalmış hocam.

    .
    ya gece gece dkwlwkşfmelw
  • 11-12-2023, 02:55:23
    #44
    Üyeliği durduruldu
    vay be mevzuya bak
  • 11-12-2023, 03:01:21
    #45
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admine bile güvenmem artık 😂