Arkadaşlar burada sorun öğrenci indirimi değil.
Bence R10 tarafında şu şekilde bir özellik olmalı.
Yılda 1 kez 2 gün boyunca geçerli %30 indirim talep etme hakkı.
Böylelikle herkes Yılda 1 kez bütçesi olduğu zaman satın alır veya stoklama yapar. Bunlarıda başkasına satamasın.
Bu aslında en mantıklı yoldur. Öğrenci olmak vb bağımsız olmalı. Örneğin R10 da bazen indirim yapılıyor ama bugün bütçeniz yok. Yarın ise bütçeniz o indirime yetişiyor fakat indirim kalkmış satın alamıyorsunuz.
Yılda 1 kez indirim talep et butonuna basıp 2 gün boyunca alabileceğiniz her şeyi satın almanız bence kafi olur. İlgi çekerse hatta yılda 2 kez yapılabilir.
R10 Premium Üyeliklerine Öğrenci İndirimi olmalı mı?
Evet
Hayır