Merhaba değerli hocalarım.
Neredeyse ulaşımdan yemeğe, devletten müzelere çoğu yerde öğrenci indirimi bulunmakta. Devletin genç girişimcilere sağladığı faydalar bulunmakta.
Sorum şu, Sizce R10'da Premium Üyeliklere Öğrenci İndirimi gelmeli midir? (Belge Doğrulama koşulu ile)
Bu konuda fikirleriniz nedir?
R10 Premium Üyeliklerine Öğrenci İndirimi olmalı mı?
Evet
Hayır