Çalışmayı bilene çok iyi çok fazla iş var bir çoğunuz bilir daha bir aydır evden çıktım ve sokakta gezerken internetten para kazanıyorum.
Bugün bir emlakçının yerine giderken taksiye bindim emlakciya internet sitesi vs. yapacağız. O işi aldım.
Giderken taksiciyle muhabbet ettik galerisi varmış internette yer edinmek istiyormuş numaramı aldı o işi aldım.
Yeterki kazanmayi ve çalışmayı bilelim bugün ciro 30.000 herkese hayırlı işler iyi forumlar.
Gerçekten dışarıya açılıp bir iş arastirmasi ve insanlarla muhabbet etmek kendini tanıtmak lazım ☺️
Reel'de çok fazla iş var ☺️
21
●2.176
- 07-12-2023, 17:05:19Üyeliği durduruldu
- 07-12-2023, 17:06:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Türkiye de tembel olursan çok çabuk kaybolup gidersin hayattan.
- 07-12-2023, 17:09:53Üyeliği durdurulduŞansa pek inanmıyorum hayatım 2 sene öncesine kadar berbattı.esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle aktif olmak lazimExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam gidip domainleri alıp yazılımları kurup teslim edicem ikisine birer günümü harcayacağım ☺️ismlalpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-12-2023, 17:10:46Hocam şans size gülmüş bence dışarıdan birini döndür internetden para kazanıyorum dediginde bile dalga gecen kesim var
- 07-12-2023, 17:13:25Pazarlamasını bilen ağzı laf yapana ekmek var. Konuda olduğu kadar basit aynı şekil sürekli ortamlarda sohbet muhabbet ederek yazılım işi bağlıyorum. Şu an bi fabrikanın siteyi kurdum adam 2 farklı arkadaşını yönlendirdi 2 kurumsal site kurulumu daha yapıyorum şu an
bu işleri alabilmek için harcadığım tek şey bi filtre kahve parası
- 07-12-2023, 17:15:24Muhteşem.. Ben de sıkıldım forumda *tasarım işleri* kategorisini yenilemekten. Bir süredir kendime portföy oluşturmaya çalışıyordum. Az buçuk başardım. Şimdi cesaretimi toplayıp mahallemdeki otomotiv ve emlak/gayrimenkul sektöründe boy gösteren firmalara gidip, sosyal medya tasarımları ve hareketli animasyon tasarımları teklif etmem gerekiyor. Bir de kartvizit ayarlarsam bu iş tamamdır
Çok işlek ve varlıklı bir mahallede oturuyorum. Buradaki insanlar üçe beşe değil işin kalitesine bakıyor. Yetiştiğime fiziki giderim yetişemediğime mail atarım telefon açarım. Bir de şu çekinceyi yensek
Çok işlek ve varlıklı bir mahallede oturuyorum. Buradaki insanlar üçe beşe değil işin kalitesine bakıyor. Yetiştiğime fiziki giderim yetişemediğime mail atarım telefon açarım. Bir de şu çekinceyi yensek