• 07-12-2023, 17:05:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Çalışmayı bilene çok iyi çok fazla iş var bir çoğunuz bilir daha bir aydır evden çıktım ve sokakta gezerken internetten para kazanıyorum.
    Bugün bir emlakçının yerine giderken taksiye bindim emlakciya internet sitesi vs. yapacağız. O işi aldım.
    Giderken taksiciyle muhabbet ettik galerisi varmış internette yer edinmek istiyormuş numaramı aldı o işi aldım.

    Yeterki kazanmayi ve çalışmayı bilelim bugün ciro 30.000 herkese hayırlı işler iyi forumlar.

    Gerçekten dışarıya açılıp bir iş arastirmasi ve insanlarla muhabbet etmek kendini tanıtmak lazım ☺️
  • 07-12-2023, 17:06:00
    #2
    Konuda olduğu kadar da kolay kazanılmıyor bence, şans yüzünüze gülmüş sadece
  • 07-12-2023, 17:06:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiye de tembel olursan çok çabuk kaybolup gidersin hayattan.
  • 07-12-2023, 17:07:44
    #4
    işleri 1 günde bitirmediğin için günlük ciro olmuyor yalnız o
  • 07-12-2023, 17:09:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda olduğu kadar da kolay kazanılmıyor bence, şans yüzünüze gülmüş sadece
    Şansa pek inanmıyorum hayatım 2 sene öncesine kadar berbattı.
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de tembel olursan çok çabuk kaybolup gidersin hayattan.
    Kesinlikle aktif olmak lazim
    ismlalpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işleri 1 günde bitirmediğin için günlük ciro olmuyor yalnız o
    Akşam gidip domainleri alıp yazılımları kurup teslim edicem ikisine birer günümü harcayacağım ☺️
  • 07-12-2023, 17:10:46
    #6
    Hocam şans size gülmüş bence dışarıdan birini döndür internetden para kazanıyorum dediginde bile dalga gecen kesim var
  • 07-12-2023, 17:13:23
    #7
    Kemal sunal filmine dönmüş bi ona bi ona. Tak bakkal selam dedi bi e-ticaret sitesi dedim tamam dedi tak o iş cepte
    indim selam verdim hacı dayıya mekkeye ucak bileti tak oda cepte gibi olmuş akış..
  • 07-12-2023, 17:13:25
    #8
    Pazarlamasını bilen ağzı laf yapana ekmek var. Konuda olduğu kadar basit aynı şekil sürekli ortamlarda sohbet muhabbet ederek yazılım işi bağlıyorum. Şu an bi fabrikanın siteyi kurdum adam 2 farklı arkadaşını yönlendirdi 2 kurumsal site kurulumu daha yapıyorum şu an bu işleri alabilmek için harcadığım tek şey bi filtre kahve parası
  • 07-12-2023, 17:15:24
    #9
    Muhteşem.. Ben de sıkıldım forumda *tasarım işleri* kategorisini yenilemekten. Bir süredir kendime portföy oluşturmaya çalışıyordum. Az buçuk başardım. Şimdi cesaretimi toplayıp mahallemdeki otomotiv ve emlak/gayrimenkul sektöründe boy gösteren firmalara gidip, sosyal medya tasarımları ve hareketli animasyon tasarımları teklif etmem gerekiyor. Bir de kartvizit ayarlarsam bu iş tamamdır Çok işlek ve varlıklı bir mahallede oturuyorum. Buradaki insanlar üçe beşe değil işin kalitesine bakıyor. Yetiştiğime fiziki giderim yetişemediğime mail atarım telefon açarım. Bir de şu çekinceyi yensek