Muhteşem.. Ben de sıkıldım forumda *tasarım işleri* kategorisini yenilemekten. Bir süredir kendime portföy oluşturmaya çalışıyordum. Az buçuk başardım. Şimdi cesaretimi toplayıp mahallemdeki otomotiv ve emlak/gayrimenkul sektöründe boy gösteren firmalara gidip, sosyal medya tasarımları ve hareketli animasyon tasarımları teklif etmem gerekiyor. Bir de kartvizit ayarlarsam bu iş tamamdır

Çok işlek ve varlıklı bir mahallede oturuyorum. Buradaki insanlar üçe beşe değil işin kalitesine bakıyor. Yetiştiğime fiziki giderim yetişemediğime mail atarım telefon açarım. Bir de şu çekinceyi yensek