Çalışmayı bilene çok iyi çok fazla iş var bir çoğunuz bilir daha bir aydır evden çıktım ve sokakta gezerken internetten para kazanıyorum.
Bugün bir emlakçının yerine giderken taksiye bindim emlakciya internet sitesi vs. yapacağız. O işi aldım.
Giderken taksiciyle muhabbet ettik galerisi varmış internette yer edinmek istiyormuş numaramı aldı o işi aldım.
Yeterki kazanmayi ve çalışmayı bilelim bugün ciro 30.000 herkese hayırlı işler iyi forumlar.
Gerçekten dışarıya açılıp bir iş arastirmasi ve insanlarla muhabbet etmek kendini tanıtmak lazım ☺️