• 07-12-2023, 13:41:02
    #10
    ekonomi yüzünden , emin ol milletin cebin de avrupa da olduğu gibi bi par olsa herkes güllük gülüstanlık olur.
  • 07-12-2023, 13:42:55
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir kesimin her imkana kolayca ulaşabildiği ama bu kesime ait olmayanların en basit ihtiyaçlarında bile bin bir zorlukla karşılaştığı bir toplumdayız.
    Yukarıda bir üyenin yazdığı gibi zor kazanıp kolay çıkıyor artık para.
    Bahsettiğim bir kesim ise hem kolay kazanıyor hem de har vurup harman savunuyor.
    Bırakın insanlar arası ilişkileri bu toplum düzeninde insan yaratıcısı ile olan bağını dahi sorgular hale geldi.
  • 07-12-2023, 13:42:57
    #12
    2024 daha zorlu geçecek.
  • 07-12-2023, 13:44:37
    #13
    Hepiniz çok haklısınız, ülkenin sosyolojik ve ekonomik durumu herkesi çok kötü etkiliyor.
    Sokaklarda çocuksu hareketler yüzünden insanlar çok çabuk birbirlerine inanılmaz zararlar verecek durumlara geliyor, aslında ülkenin tümünün çok iyi bir psikolojik desteğe ihtiyacı var.
  • 07-12-2023, 13:49:04
    #14
    Kendisi nezaket bekliyor ama önüne gelene emir verip adeta bir astsubay gibi tenk etmekten geri durmuyor. Klasik Türk hareketi. Herkes yasalara uysun istiyor ama kendisine hiç bakmıyor. Herkes kapısının önünü temizlesin bekliyor kendi çöplüğünü görmüyor.
  • 07-12-2023, 14:01:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Üç mü beş mi, arada 20 bin lira var
    oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce https://www.r10.net/is-verenler/3910...post1086440907 şu konuya yorum attım, kötü birşeyde yazmadım adam direkt saldırgan bir duruş sergilemeye başladı.


    Mesajın altında ne gördüde böyle saldırgan bir tutum sergiledi anlamış değilim.
    Espiriyle karşık bu işin olmayacağını, başkasınında yapamayacağını söylüyorum, adama iyilik yapıyorum, gelen karşılığa bak.
    Yok arkadaş, ben yaparım diyip 3-5 kağıdını alıp, sonra bişey yapmış gibi gösterip, ee ben engellemiştim, benim engelide aşmışlar demekki diyip işin içinden çıkacaksın sonra basacaksın engeli ondan sonra seyreyle cümbüşü.
    Hayır "nasıl yapıcaz abim onu be?" bunun bir replik olmasını anlamasınada gerek yok ki, düz metin olarak yapıştırsan bile kötü bir ifade yok ortada.

    Neyse, sabır dilemekten başka şey gelmiyor elden. @emresural; bu arada sağol, arkadaşı uyandırmaya çalıştığın için, çaban yeter.
  • 07-12-2023, 14:11:32
    #16
    Nedeni çok belli. Kutuplaşma !!!
  • 07-12-2023, 14:12:18
    #17
    racnoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üç mü beş mi, arada 20 bin lira var
    Ahaha bu güzel ve bir o kadar acımasızcaydı
  • 07-12-2023, 14:16:15
    #18
    Kafama uymayan kullanıcılara basıyorum engeli, cevap yazmaya bile uğraşmıyorum artık.