• 07-12-2023, 22:52:56
    #73
    Aslında her nicke bir subdomain açıp makale yayınlanmasına izin verirse site çok daha gelişir
  • 08-12-2023, 18:21:52
    #74
    Webmasterlık dışında herşey yasaklanmalı.
  • 09-12-2023, 14:44:47
    #75
    yenikoza
  • 09-12-2023, 16:18:26
    #76
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yapıldıktan sonra sadece müşteri hizmet verene trade vermeli. Hizmet verenin kalitesi anca bu şekilde tespit edilir. Yoksa işini düzgün yapamayan adama bile -trade veremiyorsun çünkü o da sana veriyor. Normal ticaret usulü sadece müşterinin trade vermesi daha verimli olacaktır.
    iTrader sistemi hizmetin kalitesini puanlama alanı değildir.
    iTrader sistemi ödemenin ve işin teslimini puanlayan bir sistemdir.
    Itrader kişinin hizmet kalitesini değil dol@ndırıcı olmadığını bugüne kadar para aldığı işleri teslim ettiğini gösterir.

    Satıcı neden itrader veremesin, sadece mağduriyeti satıcılar mı yaratıyor? Alıcılar mağduriyet yaratmıyor mu?
    Dol@ndırıcılık yapan, geç ödeme yapan, teklif verip ürünü almayan alıcılar itrader almasınlar mı?
    Hizmet kalitesi kişiden kişiye değişir, birinin beğendiğini başkası beğenmeyebilir.

    Biri size haksız itrader verdiğinde raporlayıp silinmesini talep edebiliyorsunuz.
    Ama itrader sistemini sadece alıcıların hizmet kalitesini puanladıkları bir sistem haline getiremezsiniz.
    Çünkü alıcılar da en az satıcılar kadar mağduriyet yaratabiliyorlar.

    Sizin dediğiniz gibi bir sistem kurulursa insanlar forum dışı organize olup birilerine kasıtlı negatif itrader verebilirler.
    Forumdaki bir çok kural geçmişte yaşanan tecrübelere dayanarak ortaya çıkmıştır.