Ben 6 ay önce bu konuyu ilk duyduğumda bir blog yazdım, arkadaş gruplarına da yolladım ve polise de şikayette bulundum (firma adreslerinin bulunduğu ilçe emniyetlerine web sitesi üzerinden). Biraz geç olup, mağdurlar oluşsa da, müdahale etmeleri güzel haber. Tabiki malum holding(!)ler sosyal medya hesaplarında bu haberleri yalanlıyorlar.
Gercekten bunlara kanan beyinsizler var mi bu dunyada?
20.000 vereceksin ve 120 ay boyunca onlar size her ay 1000 tl verecek.
Bu birine gercek, mantikli geliyorsa bence bosuna oksijen tuketmesin, vazgecsin bu hayattan!
İnananlar var tabiki, bana bunu anlatan arkadaşım gayet iyi üniversitelerden mezun, MBA yapmış, büyük bir firmada çalışan biri. Gayet inanmış görünüyordu. Kaç kişinin mağdur olduğunu yakında öğreniriz inceleme başlatılırsa.