1 Kişiyi sadece 5 ytl'ye silver yapacam - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Kişiyi sadece 5 ytl'ye silver yapacam
5
●
416
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 Kişiyi sadece 5 ytl'ye silver yapacam
05-06-2009, 12:18:09
#1
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Evet yanlış duymadınız..
1 şanslı arkadaşımızı sadece 5 ytl'ye 6 aylık silver yapacam
Gerçekten çok isteyen varsa silver olmayı buyursun..
Siz ödemeyi iş bankasına yapacaksınız
Sadece 5 ytl ye silver olmak isteyen yok mu? Konuya yazabilir
05-06-2009, 12:20:32
#2
pixaturk
Üyeliği durduruldu
Ben olayım ama iş bankasında param kalmadı paypal atayım
olmazmı
05-06-2009, 12:21:20
#3
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar iş bankası olan yok mu?
05-06-2009, 12:25:57
#4
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Silver yapacak arkadaşı buldum..
Teşekkürler..
05-06-2009, 12:56:43
#5
Saphyr
Üyeliği durduruldu
yap beni silver kardeş
05-06-2009, 14:00:37
#6
Yeehee
Üyeliği durduruldu
way way gitti silverlik
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler