Şuan yok hocam çok anlamadığım için muhasebeciye gönderdim. Boşuna bize para ödettirmemiştir umarım
Ben Ankara Vergi Dairesine bununla alakalı bir dilekçe yazdım. Yasalarda bazı boşluklar olduğunu ve yakın zamanda bu konuyla ilgili boşlukların doldurulacağını söylediler.