• 15-10-2023, 01:16:35
    #1
    Bütün ümidim gençliktedir
    Elbette Atatürk'ü sevmeyenler ve nefret edenler olacaktır. Çünkü denize döktüklerinin torunlarından bazıları, maalesef hala bu topraklarda yaşıyor. Fakat siz onlara kulak asmayın. Atatürk'ün peşinden ayrılmayın.


    https://www.youtube.com/watch?v=zGkbkXZ2kK0
  • 15-10-2023, 01:18:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1938’den beri konuşmadığı halde susturulmaya çalışılan tek lider. Türk Milleti olarak böyle bir liderimiz olduğu için rabbime binlerce kez şükürler olsun.
  • 15-10-2023, 01:19:16
    #3
    Atatürk'e hakaret edenlere 'boy dan' boy 1.93
  • 15-10-2023, 01:19:33
    #4
    Atatürk adını çıkarıp AKIL koyalım

    Aslında hepimiz ismi değil, o bilinci o öngörüyü seviyoruz.


    Kim ne derse desin, bir daha böylesi gelmeyecek...
    • EmreNN
    • AYJANS
    • UKHosting
    EmreNN, AYJANS, UKHosting ve 7 kişi bunu beğendi.
    10 kişi bunu beğendi.
  • 15-10-2023, 01:19:37
    #5
    Bir Atatürk'ü severim, bir de Atatürk'ü seveni.
  • 15-10-2023, 01:20:56
    #6
    sesleniyorum moderatörlere
    Atatürkün bir videosunu foruma attım diye tartışma çıkabilir diye sildiniz .......
  • 15-10-2023, 01:20:58
    #7
    Ya sen nası bi kralsın @Yeniceri;
  • 15-10-2023, 01:21:05
    #8
    ah be abi...