• 09-10-2023, 04:40:03
    #1
    Az önce bi deprem daha oldu
    Ufak çaplı ama anlık titreyince
    bildiğin ayakları yerden kesiliyor insanın
    geceden beri saniyelik titremeler oluyor
    hemen afada bakıyorum 3.7, 4.2, 3.6
    konum buca şirinyer
    1 haftalıgına geldik
    tatile mi geldik deprem bölgesine mi b elli değil
    • cngznNN
    cngznNN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2023, 04:49:53
    #2
    İzmirde oldugunuzdan emin misiniz hocam ?


  • 09-10-2023, 04:50:01
    #3
    Geçmiş olsun hocam, Tanrım beterinden korusun.
  • 09-10-2023, 04:51:36
    #4
    dew1912 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmirde oldugunuzdan emin misiniz hocam ?



    pardon hocam ya Bursa'daymışım karıştırmışım

    şaka mısın birader
    • NeonMedia
    NeonMedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2023, 04:52:24
    #5
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, Tanrım beterinden korusun.
    beterine de denk geldik
    geçen seneki 7.5ları tattık yine İzmir'de
  • 09-10-2023, 05:11:18
    #6
    Bende hissetim Bornova'da çok fazla hissetmedim ama.
  • 09-10-2023, 05:12:22
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon hocam ya Bursa'daymışım karıştırmışım

    şaka mısın birader
    hocam afada baktım bende izmire dair bişey göremedim arkadaşa değişik değişik ters tepki vermenize gerek yoktu. Sürekli boş konular ve mesajlar attığınız için arkadaş inanmamış olabilir.
    • Sturdy4
    • cloudman
    • MSK
    Sturdy4, cloudman, MSK ve 29 kişi bunu beğendi.
    32 kişi bunu beğendi.
  • 09-10-2023, 05:29:12
    #8
    fâni editör.
    Elbistan’da selam bizde 10dkda bir oluyor
  • 09-10-2023, 05:39:05
    #9
    Geçmiş olsun hocam dikkat et kendine (her ihtimale karşı bir ilk yardım çantası hazırlaman fena olmaz aslında)