Forumda daha önce 2500₺ye site yapıp müşteri getirene 1500₺ komisyon veren de 800₺ye anahtar teslim site yaptığını iddia eden de gördüm. Olay wordpress de olsa içini doldurmak, search consoledan kaliteli veri alabilir hale getirmek ayrı bir uzmanlık ve bence bu işin devamlılığı.
Zira siz bir araba satınca aracın o an gidiyor olmasıyla işi kurtarmıyorsunuz. Veya kıyafetinizin sizi bir saat güzel göstermesi ana beklenti değil
Hiç bu tarz hizmet alıp gerçekten verim elde eden var mı? Veya bu arkadaslar bu fiyatlarla gerçekten ne hedefliyor? Ben şahsen emek verilen bir işin bu fiyata yapılamayacagı kanaatindeyim. Zira wordpress bile olsa site kaliteli tema kullanmak lazım. Bu fiyatlara zor ve korsan site daima riskli zaten. Baska yöntem aklıma gelmiyor
İlginç Fiyatlandırmalar 🙂
4
●342
- 05-10-2023, 23:57:11
- 05-10-2023, 23:58:50hocam wordpressi amma gömmüşsün bu işin piri wordpress. wordpress le ne siteler çıkarttık anasayfalara. özel yazılım hem kasvetli hem zahmetli.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2023, 00:01:20Ben wordpressi gömmedim. Genelde ucuz, anahtar teslim sitelerde gördüğümüz için öyle yazdım. Yoksa organik erişimi kolayca yükseltilebilen veya eklenti açısından kafamızın rahat ettiği ikinci bir yapı tanımıyorum. Aynı fikirdeyim 🙂opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel yazılım veya script bambaska konular ve maliyetli olduğundan dedim. Yanlış anlaşılmasın - 06-10-2023, 00:08:18anlamadık anlamadık merak etmeorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bende seninle aynı fikirdeyim. lakin site yaptıranlar konuları çok bilmiyor benim site yaptıklarıma sorduğumda şu şekilde cevaplar alıyorum
ya en makul nasıl oalcaksa şimdilik öyle yapalım.
durum böyle oluncada fazla kasmaya gerek yok.
aslına bakarsan bilinçli müşteride kişilerin veya firmaların hedefleri var bu nedenle işe başlamadan önce hedefler belirlenip ön çalışmalar ona göre hazırlanıyor sonrasında anahtar kelimeler ve varyantları eşliğinde içerikler hazırlanıp siteye kısım kısım yediriliyor. doğru çalışma benim nezdimde bu şekilde.
mesela bazen site yapılıyır site bitmeden açılmasın deniyor bana göre buda yanlış ama gel bunu müşteriye anlat. şahsen ben olsam sitenin ana sayfasını açıp neredeyse günlük içerik girerek siteyi tamamlarım ama müşteri işte. naparsın
- 06-10-2023, 00:22:54Hocam yanlış anlama ama serbest piyasa var bu gönderiyi okurken şu aklıma geldi ;
Petshopun biri Facebook'ta ev üreticilerine laf ediyorKısacası kendi emeğin ve işine güvenin varsa ve ederi .. TL ise zaten öyle parası olan gelip iş verir ki parası meçhul birinin size başvurup başınızı ağrıtmasından iyidirAlıntı
