• 20-09-2023, 00:16:22
    #3
    Türk gençleri?
  • 20-09-2023, 00:18:21
    #4
    Türk gençlerini göremedim gören var mı?
  • 20-09-2023, 00:22:20
    #5
    Umarım güzel bir ceza ile karşı karşıya kalır hadsiz
  • 20-09-2023, 00:23:48
    #6
    Bütün ümidim gençliktedir
    Başlıktan "Türk gençleri" ibaresini çıkardım. Çünkü videodakiler, Atatürk'ün zamanında denize döktüklerinin torunları. Bunlardan kimi camilerde vaaz verip Hatay'ın Arap şehri olduğunu söylüyor, kimi "Keşke Yunan kazansaydı" diyen 46'lıkları ziyarete gidiyor, kimi de sosyal medyada üstü kapalı hakaret ediyor. Benim kızım 11 yaşında ve Atatürk sevgisi ile büyüyor. Yani bu videodaki gençler, aileleri onlara ne öğretirse onu yapıyorlar. Umarım bir gün her şey istediğimiz gibi olur..
  • 20-09-2023, 00:26:50
    #7
    beyin yoksunu tipler

    2 etkileşim köpekleri
  • 20-09-2023, 00:27:10
    #8
    videodaki özürlü ve onun gibi binlercesi kendine "apolitik" diyerek ahlaki değerli hiçe sayan birkaç grubun peşinde hareket ediyor. aynı grupların depremde göçük altında kalan kişileri arayarak dalga geçtikleri videolar da var
  • 20-09-2023, 00:31:48
    #9
    Maalesef ki ben artık ülke içerisinde olan hiçbir şeye şaşırmıyorum. Öyle bir ülke haline geldik ki uyanıkken daha çok kabus görüyoruz.