• 18-09-2023, 20:33:38
    #10
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espriyi yeni anladım biri beni boğsun
    Tam dalga geçmeye geliyordum :d
  • 18-09-2023, 20:33:53
    #11
    Yaşım 18 dememiş ki, r10 üyeliği 18 yıl olmuş
  • 18-09-2023, 20:34:29
    #12
    Kişisel Rütbe
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşım 18 dememiş ki, r10 üyeliği 18 yıl olmuş
    Messi ülkeye gelmiş gibi daldık konuya biz
  • 18-09-2023, 20:36:11
    #13
    bende liseya falan gidiyorum sanırım şu anki yaşımla
  • 18-09-2023, 20:36:57
    #14
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Messi ülkeye gelmiş gibi daldık konuya biz
    Uzun süre forumda takılınca bir yerden sonra error veriyorsun
  • 18-09-2023, 20:38:12
    #15
    Kişisel Rütbe
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süre forumda takılınca bir yerden sonra error veriyorsun
    3 yaşa göre normaliz bence siz 14 sünüz
  • 18-09-2023, 20:40:46
    #16
    r10 üyeliğin forumdaki çoğu kişinin yaşından büyük hocam
  • 18-09-2023, 20:44:26
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    jeton biraz geç düştü. evet.
  • 18-09-2023, 20:45:09
    #18
    internetle yaşıt