• 15-09-2023, 21:28:03
    #1
    Şaka değil 2 tane etli ekmek için 480 tl para ödedim.
    İstanbul Ataşehir'de oturuyorum buralarda fiyatlar çıldırmış durumda.
  • 15-09-2023, 21:29:00
    #2
    Fiyata bakmadan mi sipariş verdiniz
  • 15-09-2023, 21:29:44
    #3
    Fiyatı kapı da mı söylüyorlar
  • 15-09-2023, 21:31:07
    #4
    İçi şişirilmiş toplasan 1 avuç ekmek 7 TL zaten hocam, etin de kilosu belli. Şaşırmamak lazım.
  • 15-09-2023, 21:31:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam. Malesef pahalı.
  • 15-09-2023, 21:31:31
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyata bakmadan mi sipariş verdiniz
    Evet telefonla sipariş verdim fiyat sormamıştım.
  • 15-09-2023, 21:32:07
    #7
    soneraydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı kapı da mı söylüyorlar
    Telefonla sipariş verdim fiyat sormamıştım.
  • 15-09-2023, 21:32:19
    #8
    Aşırı aşırı pahalı hocam tamam ekonomi kötü ama bu kadar pahalı olması bilemiyorum
  • 15-09-2023, 21:32:38
    #9
    Söylemeseydin evde yapsaydın? O paraya rahat 5-6 tane çıkartırsın iki tane yerine.