• 11-09-2023, 10:24:06
    #10
    aktif olmayan konuyu kapatmamak bence forum ahlakına uymayan.
    adam bir umut aha buldum diyip iletişime geçiyor cevap bekliyor.
    sonuç hüsran.
    resmen umut tacirliği.
  • 11-09-2023, 11:10:35
    #11
    Konu sahibi de haklı yorum yapanda haklı. Herkes gergin sinirli hiç can sıkmaya gerek yok
  • 11-09-2023, 15:13:38
    #12
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı başıma dün akşam geldi. Forumda gezinirken ilgimi çeken, çekmeyen konulara girer incelerim forumunda amacı bu zaten. Tinder gold üyelik satan bir konuya girmişim sonra çıktım ilgilenmediğim için. Bir baktım ki posta kutumda 2 farklı kişiden gelen mesaj. İkiside size tinder kod satabilirim yazmış. Artık o kadar saçmalamaya başladılar ki konuya baktığında reklam yapmaya geliyorlar.
    aynı kişi o zaman hocam