aktif olmayan konuyu kapatmamak bence forum ahlakına uymayan.
adam bir umut aha buldum diyip iletişime geçiyor cevap bekliyor.
sonuç hüsran.
resmen umut tacirliği.
Aynısı başıma dün akşam geldi. Forumda gezinirken ilgimi çeken, çekmeyen konulara girer incelerim forumunda amacı bu zaten. Tinder gold üyelik satan bir konuya girmişim sonra çıktım ilgilenmediğim için. Bir baktım ki posta kutumda 2 farklı kişiden gelen mesaj. İkiside size tinder kod satabilirim yazmış. Artık o kadar saçmalamaya başladılar ki konuya baktığında reklam yapmaya geliyorlar.