100 TL attı geri almıyor napabilirim ? Modlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
100 TL attı geri almıyor napabilirim ? Modlar
18
●
1.300
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
100 TL attı geri almıyor napabilirim ? Modlar
1
2
3
07-09-2023, 22:34:51
#1
DomainBRO
Üyeliği durduruldu
Bir arkadaş ibanima 100 TL attı aradan baya zaman geçti kaç kez IBAN istedim sürekli görüldü atıyor parayı geri almıyor napabilirim ?
07-09-2023, 22:35:14
#2
ogrfurkan
Afiyet olsun
07-09-2023, 22:35:30
#3
Onur_Ozturk
Dursun köşede hocam, dar bir vakti gelince ister atarsın.
07-09-2023, 22:35:59
#4
Gelistirici
En iyisi sanırım
Bankayla iletişime geçip atılabiliyor diye biliyorum.
Bir kahve (alternatif olarak antakya döneri) için, içirin hocam olmadı.
07-09-2023, 22:36:00
#5
eratalay
Uzun zaman geçtiyse bir yere bağış yapın hocam
07-09-2023, 22:36:04
#6
AeAziz
Üyeliği durduruldu
ona reddedemeyeceği bir teklif yap.
07-09-2023, 22:36:05
#7
heri19
Hayrına bı ogrenciye kırtasiye malzemesi vs al.
07-09-2023, 22:36:39
#8
Canoz
Yatırım yap hocam 😂 Değerlensin sonra yarı yarı yaparsınız 💯
07-09-2023, 22:36:51
#9
DomainBRO
Üyeliği durduruldu
@
Bybitter
; hocam artık IBAN iletir misiniz gerçekten canımı sıkmaya başladı bu olay
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler