Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2- Saitama gidiyorum şimdi birazdan fotoğraflar atarım
3- bence de haftaiçi yapılması çok saçma
) sence taa Çin'den gelen adamlar en azından reklam amacıyla fuarı dolu göstermek istemezler mi