Selam R10.net. Biraz canım sıkıldı da :D - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Selam R10.net. Biraz canım sıkıldı da :D
40
●
3.020
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Selam R10.net. Biraz canım sıkıldı da :D
1
2
3
4
5
06-09-2023, 03:03:36
#37
Doguka33
narsus09 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
www.faustfreum.com
sanal pc ve otomatik farm maden botu konusunda yardımcı olsun 2-3 aylık elektrik giderinle profesyonel sisteme geçebilirsiniz.
Hocam pm bakar mısın
06-09-2023, 11:33:24
#38
AFNaNTiK
Hocam çok merak ediyorum ya! Bir şey olmaz, dile getirebilir misiniz ricam. Harbi bak.
Ne kadar kazanıyorsunuz hocam? 🐤
06-09-2023, 12:16:50
#39
Slash
12 PC ile pazar olarak 6 yıldır devam
)
Pazarcılığı bitirmeseler 20-25 e kadar çıkaracaktım.
07-09-2023, 00:43:15
#40
ByMaster
Doguka33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
19x Bilgisayarın var diye mutlusun sanıyorlar ^^
Değiliz hocam değiliz..
Shorts ;
https://youtube.com/shorts/VMW36PRM4GE?feature=share
koxp mu genie mi
08-09-2023, 07:36:29
#41
Doguka33
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
koxp mu genie mi
Genie hocam. Yatırımım var, illegale bulaşmam.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler