ZENGİN Mİ OLMAK İSTİYORSUN ? Tek kural. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ZENGİN Mİ OLMAK İSTİYORSUN ? Tek kural.
12
●
1.154
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ZENGİN Mİ OLMAK İSTİYORSUN ? Tek kural.
1
2
02-09-2023, 01:45:34
#1
Misafir
Teşekkürler R10
ferhatcevik
,
iEren
,
Shou
ve
13 kişi
bunu beğendi.
16 kişi
bunu beğendi.
02-09-2023, 01:46:49
#2
Misafir
United Kigdomsss
02-09-2023, 01:46:52
#3
lorxy
Haklı konuya ne denir
02-09-2023, 01:48:04
#4
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
United Kigdomsss
Seyşeller*
sibercim
ve
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
02-09-2023, 01:49:53
#5
SunucumWEB
Yorulduk be
02-09-2023, 01:50:13
#6
gogan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ya da turkiyede is yapin ama doviz ile kazanin
02-09-2023, 01:53:03
#7
Buraak
Keşke yurtdışına yapabilsek. Ama işte o kadar kolay olmuyor en azından bizler için. Belli bir birikim yok yani hayat bize diyorki ya seve seve yapcan ya ..
02-09-2023, 02:05:29
#8
dikmenofficial
Düne kadar fakir olanlar TR ' de zengin oldu, kafayı kullanan zengin olur.
02-09-2023, 08:19:41
#9
delikanli53
zenginliği neye göre tanımladığımıza bağlı bu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler