• 02-09-2023, 01:45:34
    #1
    Teşekkürler R10
    • ferhatcevik
    • iEren
    • Shou
    ferhatcevik, iEren, Shou ve 13 kişi bunu beğendi.
    16 kişi bunu beğendi.
  • 02-09-2023, 01:46:49
    #2
    United Kigdomsss
  • 02-09-2023, 01:46:52
    #3
    Haklı konuya ne denir
  • 02-09-2023, 01:48:04
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    United Kigdomsss
    Seyşeller*
    • sibercim
    • REEGAZ
    • gusion
    sibercim ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 02-09-2023, 01:49:53
    #5
    Yorulduk be
  • 02-09-2023, 01:50:13
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya da turkiyede is yapin ama doviz ile kazanin
  • 02-09-2023, 01:53:03
    #7
    Keşke yurtdışına yapabilsek. Ama işte o kadar kolay olmuyor en azından bizler için. Belli bir birikim yok yani hayat bize diyorki ya seve seve yapcan ya ..
  • 02-09-2023, 02:05:29
    #8
    Düne kadar fakir olanlar TR ' de zengin oldu, kafayı kullanan zengin olur.


  • 02-09-2023, 08:19:41
    #9
    zenginliği neye göre tanımladığımıza bağlı bu.