Beni genelde d@landırıcı Seyit ile karıştırıp ticaret yapmayanlar oluyor. Yakında değiştireceğim kullanıcı adımı
Bence de değiştirin hocam ama iban kısmında seyit diye yazınca ne olacak. Bence husisi konularınıza *********** seyit değilim falan diye eklemeniz gerek. İşin şakakası tabi bu bu
Bence de değiştirin hocam ama iban kısmında seyit diye yazınca ne olacak. Bence husisi konularınıza *********** seyit değilim falan diye eklemeniz gerek. İşin şakakası tabi bu bu
Yakında askere gideceğim. Döndüğümde k.adımı vs değiştirip tekrar ticarete girişeceğim Allah'ın izni ile